Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Danapol BHP
zawartość Twojego koszyka
0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Koszyk
  Katalog » Regulamin oraz polityka prywatności
Moje konto    
Kategorie
Język
Polski Angielski Niemiecki Russian
Informacje
Kontakt
FAX
+48 68 414 19 38
Tel
+48 68 414 19 54
GSM
+48 534 628 903
GSM
+48 792 033 135
Godziny działania sklepu
08-16
Regulamin oraz polityka prywatności

DANAPOL

 HURTOWNIA ARTYKUŁÓW BHP

REGULAMIN
  1. Składając zamówienie zgadzasz się z niniejszym regulaminem.
  2. Do złożenia zamówienia niezbędny jest prawidłowo wypełniony formularz sklepu.
  3. Formularze zamówień wypełnione nieprawidłowo nie będą rozpatrywane.
  4. Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu rejestracyjnym.
  5. W przypadku braku zamówionego towaru sklep niezwłocznie poinformuje państwa o najszybszym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia.
  6. Formy płatności:
    Przy wyborze formy płatności przelewem, pokrywamy koszty przesyłki zamówienia powyżej wartości 1500 zł netto.
    Pieniądze należy przelać na konto:
    BPH O/Nowa Sól
    71 1060 0076 0000 3260 0090 2972

    oraz podać tytuł zapłaty w postaci: zapłata za zamówienie numer xx, gdzie xx jest numerem ID zamówienia. Po wpłynięciu środków na wskazane konto bankowe telefonicznie skontaktuje się z Państwem nasz pracownik w celu potwierdzenia transakcji i terminu dostawy.
    W innym przypadku należność za zamówioną przesyłkę pobierana jest przez dostarczyciela (kurier, listonosz) lub wpłacana na poczcie i jest warunkiem odbioru przesyłki.
  7. Wszystkie towary zakupione w systemie sprzedaży internetowej posiadają deklaracje zgodności z Polskimi Normami oraz certyfikaty EN. Jeżeli producent przewidział wystawienie gwarancji na dany produkt, będzie ona dostarczona wraz z towarem. Warunkiem uznania reklamacji jest dołączenie dowodu zakupu (faktury lub paragonu).
  8. W przypadku złożenia zamówienia w piątek po godzinie 15 będzie ono realizowane od poniedziałku.
  9. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo realizacji niektórych zamówień do 30 dni roboczych w związku z możliwością sprowadzania towaru z zagranicy.
  10. Informacje o cenie umieszczone w katalogu produktów mogą ulegać zmianom w zależności od aktualnego kursu Euro.
  11. Po wysłaniu zamówienia możesz je wycofać jedynie w formie faksu pod numerem: (068) 356 10 12 w godzinach 7:30-15:30 [od poniedziałku do piątku].
  12. Nie możemy anulować zamówień, które zostały już wysłane na adres zamawiającego.
  13. Informujemy, że po zarejestrowaniu się w naszym sklepie, automatycznie zostaną Państwo dopisani do newslettera, w celu informowania Państwa o nowościach i promocjach w naszym sklepie.
  14. Treść sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, ust. 1 Kodeksu Cywilnego.


INFORMACJE DLA KLIENTA/KONTRAHENTA
dot. Rozporządzenia o ochrone danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych jest firma Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
DANAPOL Jacek Zabawski ul.M.J.Piłsudskiego 40 ,67-100 Nowa Sól ,NIP.9251428148
2. Spółka realizując Państwa zamówienia (realizuje umowę kupna–sprzedaży) nie
udostępnia Państwa danych innym podmiotom ani organizacjom międzynarodowym.
2a) Państwa dane nie będą przekazywane do państw trzecich (poza obszar Unii
Europejskiej)
3. Cele przetwarzania :
a) realizacja umowy kupna – sprzedaży – realizacja wykonywana jest w oparciu o podane
nam od Państwa dobrowolnie dane oraz w oparciu o ustawę o podatkach PIT, VAT
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 – tekst jednolity) i CIT (Dz. U. z 2017 r. poz. 2343- tekst
jednolity)
b) profilowanie –Firma nie prowadzi żadnych prac przy profilowaniu zautomatyzowanym,
c) cel przetwarzania danych - zgodny z ustawą o podatkach – jak wyżej.
4. W trakcie całego okresu przetwarzania danych posiadacie Państwo dostęp do swoich
danych osobowych, które możecie zmieniać i modyfikować.
5. Posiadacie Państwo prawo do „bycia zapomnianym” jednak w związku z przepisami
podanymi wyżej – dane osobowe umieszczone na imiennych paragonach lub listach
przewozowych, fakturach są przechowywane przez okresy przewidziane prawem.
Co to znaczy „być zapomnianym”? Osoba, której dane dotyczą ma prawo żądać, aby jej
dane zostały niezwłocznie usunięte, m.in. gdy nie są one już potrzebne do celów,
w których były przetwarzane. Dotyczy to również sytuacji wycofania zgody np. w celu
otrzymywania ofert o charakterze marketingowym, a także, gdy dane są przetwarzane
bez podstawy prawnej np. w przypadku rezygnacji z korzystania z usługi, której
regulamin do tej pory taką podstawę stanowił.
6. Ewentualne skargi można kierować w chwili obecnej do Generalnego Inspektora
Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Wkrótce zostanie powołany Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (UODO), gdzie będzie można zgłaszać skargi.
Powrót
Program